dinsdag 8 januari 2013

London ST. Store

Vorige week heb ik samen met mijn vriend een bezoekje gebracht aan Londen!
Echt een super mooie stad, mooie gebouwen, veel cultuur en een heerlijke sfeer.

Toevallig liepen we een straatje in vlakbij Oxford Street op zoek naar een restaurant, maar toen zag ik links ineens dé Supertrash Store!
Natuurlijk moesten we hier eerst even in voordat we onze zoektocht naar een restaurant gingen vervolgen. 
Wát een mooie winkel zeg!
En een goede sfeer en leuke verkoopsters!




Dus ik begon een beetje tussen de prachtige kleren te snuffelen, kijken of er nog wat leuks voor mij bij zat.
En toen zag ik hem!


Hét jasje, dat ik al vanaf oktober wil maar me toch wat te duur was.
En het mooie was, hij was ook nog in de uitverkoop!
Ik kon hem dus niet laten hangen en heb hem meteen meegenomen!

En dit is hem:

isn't it amazing?

Love, Patrice

Geen opmerkingen:

Een reactie posten