woensdag 7 november 2012

My first ST. item

Heel slecht, ik heb een blog over SuperTrash en nog helemaal geen items van Supertrash.
Maar daar is nu verandering in gekomen!
Ik vind die nep-leren broeken altijd al zo mooi. Ik had er ook één maar deze is helaas lelijk geworden door de was.
De peppy jeans van SuperTrash zijn echt mijn favoriet! Dus die heb ik dan ook aangeschaft.
Ik heb hem in het zwart gekocht en hij zit echt als gegoten! Je moet wel een maatje groter nemen dan normaal, dan zit hij echt heel lekker.

Hier de foto's:





Love, Patrice

4 opmerkingen:

  1. Mooie broek! Was het een beetje een normale prijs? En waar kun je het merk eigenlijk kopen? Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem op marktplaats gekocht dus hij was meer dan de helft goedkoper en nog helemaal nieuw!
      In m'n vorige post heb ik sites staan waar je het merk kunt kopen!

      Verwijderen
  2. Ik vind hem echt zo vet! ahh, weet je de verkoper nog van marktplaats? ik wil hem ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, cc maar volgens mij was dit haar enige SuperTrash broek..

      Verwijderen