maandag 5 november 2012

The girl behind

The girl behind Supertrash lover.

Ik ben een meisje van 19 jaar en studeer commerciƫle economie in Groningen, ik woon nog bij mijn ouders thuis in Stadskanaal en heb een baantje als serveerster in een restaurant.

Sinds kort ben ik helemaal gek van het merk 'Supertrash' van Olcay Gulsen.
Het merk is eigenlijk pas sinds 2009/2012 bekend geworden maar nu al een high fashion brand!
Op deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van de nieuwtjes rondom het merk en jullie verschillende stijlen laten zien die je kunt maken met de prachtige kleding van Supertrash.

Zelf moet ik mijn eerste Supertrash kledingstuk nog aanschaffen maar dit komt zo snel mogelijk!

Love, Patrice

2 opmerkingen:

  1. oeh wat spannend!
    Ben benieuwd naar je volgende posts!
    en ik zal je zeker terug volgen!

    xoxo
    bedankt voor je comment,
    kom eens vaker terug <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. spannend, ben benieuwd. Is zeker een supergaaf merk, misschien kunnen we elkaar volgen?
    liefs,

    www.gowk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen